Familieshoot | Niet meer... komt later wel, maar juist NU
- Monique Bonnema
- 1 jun
- 2 minuten om te lezen
Wij zijn niet van suiker. Wij komen gewoon.
Vlak voor de fotoshoot belde ik de familie nog even op, want het waaide hard, het was fris en er ging een opa en oma mee. En oudere mensen hebben het vaak als snel koud. Ik vroeg of ze het zagen zitten of dat ze de shoot liever naar een ander moment wilden verplaatsen. Ze gingen even overleggen en ze belden mij terug; we zijn niet van suiker, we komen eraan.














De shoot was in recreatie gebied het Groene Ster in Leeuwarden. Deze plek die ken ik goed, mooie natuur en zelfs wilde paarden lopen er rond. Achter de bomen viel de wind gelukkig mee en halverwege de shoot brak de zon zelfs nog even kort door.
De shoot kon had ook enige tijds druk, want opa zijn gezondheid ging achteruit. Hij had kort daarvoor te horen gekregen dat hij alzheimer heeft. Hij is nu nog redelijk goed en daarom wilden ze het nu doen.
We hebben die avond super mooie herinneringen vastgelegd. De hele familie samen, de stelletjes samen, oma samen met opa, en de kinderen en kleinkinderen samen met opa. De hele familie bij elkaar, op een frisse avond in het Groene Ster, met één gedachte: dit willen we onthouden.
Situaties kunnen veranderen. Een fotoshoot voelt soms als iets wat je nog wel een keer doet, voor als het een keer beter uitkomt. Blah blah blah.
Maar soms is nu het enige moment dat telt. Over een week heb ik mijn eigen gezinsshoot! Heel blij dat ik deze geboekt heb, ook al is dit midden in het hoogseizoen. Je gezin is eigenlijk het enige wat belangrijk is. En dat wil ik even bevriezen, niet alleen voor mijzelf maar ook vooral voor mijn kinderen.
Denk jij nu ook, bij mij is het ook hoogtijd? Deze fase wil ik ook vastleggen, voordat het anders wordt, stuur me dan gewoon een berichtje. We kijken samen naar wat bij jullie past.

Opmerkingen